Första veckan..

Ja, då var första veckan gjord, eller jag har en drink kvar att försöka få i mig ikväll bara. Så får väl ta den och skölja ner den med en kopp te.

Hade gått ner ytterligare 0,6 kg idag. Det känns hur bra som helst. Förhoppningsvis kommer det snart att kännas och märkas en liten skillnad i kläderna med. Ser fram emot att kläderna blir för stora istället för att jämt bli för små :)

Jag har under veckan helt och hållet undvikit att göra middag här hemma till familjen, bara för att slippa den frestelsen, min sambo har fått stå för den biten. Men idag var jag snäll å gjorde middag till dem, å det var tufft, rikigt tuff. Jag bröt ihop helt och hållet när jag serverade dem. Usch å fy. Så det ska jag försöka att låta bli å göra fler ggr.

Håller jag bara mej sysselsatt hela tiden så funkar det hyffsat bra, men sätter jag mej ner så kommer hungern krypandes. Misstänker att huset kommer vara skinande rent efter dessa veckora :) Allt ont har något gott med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]