det knöt sig..

Igår kväll hände något obehagligigt. Eller smärtsamt är väl mer rätta ordet. Satt i fotöljen när det började göra ondare och ondare i vänstra sidan. Till slut så bara knöt det sig och smärtan stack iväg till 10 på skalan. Började kallsvettas, tårarna kom, kunde inte andas.. Men, en sköterksa kom in och gav mig smärtstillande i benet, så efter en stund lättade det. Men fy så obehagligt det var! Läkaren kom in efter en stund och frågade om jag hade ångrat mig. Tyckte det var en märklig fråga faktiskt. Om jag skulle ha ångrat mig, vad skulle han då ha kunnat göra åt saken ? Å nej, jag har inte ångrat mig. Absolut inte. Men det var fruktansvärt obehagligt när hela sidan knöt sig igår. nu sitter jag och väntar på beskedet om jag ska få åka hem idag eller inte. Läkaren igår tyckte jag skulle stanna en dag extra och sköterskorna jag träffat idag tycker jag ska stanna till imorgon. Men för en stund sedan stormade det in en läkare och sa att jag kunde åka hem efter lunch idag.. Blir lite förvirrad när de inte är på samma plan. Men men. Helldre att man stannar en dag för mycket iaf. hur som så mår jag bra. Eller så bra man kan må iaf :-) jag ångrar inget, men hatar att ha oint och känna mej slö, så hoppas det ger med sig snart. Sen är det väldigt märkliget med. För några dagar sedan var jag vrålhungrig, hade kunnat äta en hel gris. Men nu så känner jag ingen hunger överhuvudtaget. Tänk så märklig kroppen är :-)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ja det är bra lustigt ibland hur många olika besked man kan få. Men jag håller med dig, bättre en dag extra än att riskera något.

Vet du vad som skulle vara intressant för oss läsare, det är en före bild och flera efterföljande efter-bilder på din väg ner....

Vore det inte något?

Kram och hoppas att du känner dig piggare snart

2011-10-26 @ 13:00:20
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica

Å fy så läskigt...Ingen som sa vad det kunde vara? Gas på väg ut eller? Läskigt hur som helst och en DUM fråga av läkaren måste jag säga. Vadå ångra? Precis, vad hade han gjort om du sagt "ja"??? Knasigt.

Jag håller tummarna för att du inte får ont mer och att du får komma hem snart.



Kram kram

2011-10-26 @ 13:37:07
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]