Slarver..

Vad svårt det är att hålla de där fasta måltiderna när det är helg. Kan ju tycka att det är då det borde vara lätt eftersom att man ändå är hemma. Men icke! Tror knappt jag har ätit ett enda mellanmål på några dagar nu. Det är inte rikigt bra, så det får bli nya tag imorgon.

Jag har inte heller kommit ut på mina promenader. Så, imorgon blir det att börja om helt och hållet!

Imorgon är det måndag, vilket innebär vägning för min del. Hoppas innerligt att det har gått ner även att jag varit slarvig nu. Håller tummarna!

Önskar jag kunde känna hunger var gång det var dags att äta, det hade underlättat så himla mycket.

Jag ska ta mej en clementin nu, eller en del va den iaf. Så har jag fått i mig någonting mer än frukost och lunch idag iaf. Eller just det, två pepparkakor slank ner innan med :) Gott var det, men nu känner jag mej mer än mätt på sött.

I veckan så måste jag försöka komma över ett par nya byxor. Brukar alltid bäva inför just det, att prova byxor. Usch, så jag hoppas att jag gör det med ett litet leende denna gången iaf. Blir glad om jag kan gå ner en storlek nu. Men det borde jag, med tanke på att alla byxorna är för stora, de har blivit säckiga i baken å om låren. Det är endast mina leggings som passar, men har en känsla av att det snart är lite för kallt för att gå i det. Hoppas jag hittar billiga byxor, för förhoppningsvis så är de med snart för stora :)

Nu är det dags att skala min clementin :)

Hoppas ni alla har haft en mysig första advent! Själv njuter jag av alla ljusen runt omkring mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]