Rumpa!

Fick idag höra att jag börjat tappa rumpa :) Känns kul att höra.
Ser än ingen skillnad själv. Har inte ens en helkropps spegel, undviker gärna dem. Men, snart är jag ägare till tre stycken, så jag hoppas att jag kommer trivas framför dem tillslut :)

Glömde mitt mellanmål hemma idag. Så jag åt en halv grov fralla med leverpastej på. Eller jag orkade inte hela. Men så gott det var. Får ju enligt mitt lilla schema börja äta lite grövre bröd nu. 
Tänker inte få in det som vana, utan håller mej gärna till mitt knäckebröd med ägg :)

Till lunch idag så blev det lax, kokt potatis, bönor och vitvinssås. Hur gott som helst :)
Middagen bestod av en dl ris (guuud så gott det var) och knappt en dl med korvgryta.

Tog en promenad som vanligt när jag kom hem från skolan idag. Fast idag hade jag sällskap av en vän och hennes hund. Alltid trevligt med lite sällskap :)

Hade tänkt att ta en runda på crosstrainern ikväll, det blev aldrig något med det igår. Men får skippa det idag med. Känner mej just nu helt slut i kroppen. Så ska krypa ner i sängen tidigt ikväll iställer och hoppas på att ha lite mer krafter imorgon.

Nu ska jag packa in mitt ägg i lite folie, så får vi hoppas att jag får det med mej imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till tappad rumpa :) Visst är det roligt när man får snälla kommentarer!

Du har väl fotat dig innan op?? Jag tog foton innan flytstarten och dagen innan op. Sen tänkte jag fota mig en gång i månaden. Tror man behöver dessa foton för att själv SE skillnaden!



I helgen tänkte jag äta knäckebröd..jag längtar som en tok. Smygstartade purétiden lite igår med en halv mosad avokado med salt och peppar igår kväll. MILDE så gott det var...mmmmmm!!



Kämpa vidare! KRAM!!

2011-11-23 @ 11:31:55
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]