Känns bra..

Brukar dricka lite vatten på morgonen när jag går upp, även innan jag går upp för jag har alltid ett glas vatten brevid sängen. Men idag drack jag inte någonting. Sen var jag uppe i över en timme innan jag åt frukost. Fick en jädrans huvudvärk, vet inte om det var vätskan som spökade eller om det var den senare frukosten.
 Vilket fall så tänker jag inte låta det dröja så länge innan jag äter frukost igen.

Frukosten idag blev 1 dl gröt, 0,5 dl mjölk och en halv grov macka med leverpastej.
Eftersom frukosten blev så hanns det inte med något mellanmål innan det var dags för lunch, som idag bestod av 1 dl pytt i panna och ett halvt stekt ägg.
Mellanmålet blev en knäckemacka med kokt ägg på. Å middagen bestod av en potatis, torskfilé, grönsaker och remuladsås.
Å nu är kvällen kommen å jag mumsar på ett knäckebröd med ägg på. Det är som godis ju :)

Var ute och gick i 50 min innan. Så himla skönt väder ute. Helt otroligt att det är 10 grader varmt i november månad :)
Jag har en crosstrainer hemma, å blev sugen på att prova den igen. Har inte använt den på nästan två månader, så nu var det hög tid :) Men jag tog det lugnt. Stod bara 10 min idag. Blev varken anfådd eller varm av det, så ska öka på det imorgon. Får ta det lungt i början så man inte tröttar ut sig :) Efter det så plockade jag fram Thea bandet och körde 3 ggr 20. Så, får väl säga att träningen börjar komma igång nu, mer än promenaderna :)

Nu ska jag hålla lördagsmys och mumsavidare på mitt knäckebröd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]