jahapp

Finner det lite jobbigt att skriva med telefonen (datorn är fortfarande på lagning) så det blir ett kortis inlägg här. Tycker dagarna går rikigt bra nu, fast har fortfarande svårt att få i mig all vätska. Kommer upp i ca 7 dl vatten om dagen. Var innne och plockade bort det där klamrarna idag. Det gick bra, men två utan såren såg infekterade ut, så ska tillbaka igen på tisdag. Hoppas innerligt att det inte bler värre än vad det var nu. Såret i navlen var värst, så där la hon någon anta baktriel sak. Hoppas det hjälper. Men det är skönt att slippa dem nu, för det har kliat och skavt. Huden har velat bli av med dem, så jag är nöjd :-) till middag idag så blev det mosad potatis, torsk som jag gratinerade i ugenen med en smarrig dillsås och grönsaker till det! Smakade inte fy skam alls. Å idag reagerade magen ingenting överhuvudtaget. Gjorde en liten miss idag med. För en liten stund efter maten så vsr jag törstig, så av gammal vana hällde jag upp ett glas vatten och tog tre klunkar innan jag kom på mig själv. Blev nervös där och väntade mig att något skulle hända, men det gjorde det inte. Som tur var! Lite märkligt ändå, med tanke på att jag precis ätit och drack över en dl rakt upp å ner. Men men!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skönt att få bort klamrarna! och jag ska hålla tummarna att det läker fint nu!

Jag är sjuukt nervös nu. Det är verkligen berg-och-dalbana hela dagarna..! Ena sekunden vill jag hoppa av, nästa så vill jag få det gjort omgående! Och det är väl just väntan som är jobbig..!

Inskrivning på måndag. Får hoppas att dom inte har några dåliga nyheter och att dom är nöja med min viktnedgång!



Stor kram!!

2011-11-04 @ 10:34:54
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej!

näe på måndagen är det bara ett 3-timmarsbesök med kirurgen, dietisten och narkosläkare. Sen får jag åka hem och vanka runt i 48 timmar till. På onsdagskvällen ska jag ringa in för att få operationstiden till torsdagen...Nästa vecka bilr nervöööös.

Idag har jag nästan varit på gränsen att ge upp..Ska jag verkligen göra det?



MEN, ja..jag ska!!!



Hoppas du mår bra och att magen känns ok!

KRAM!

2011-11-04 @ 20:43:40
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]