Heldag.

Idag blev det heldag i skolan. Känns så himla bra. Har varit pigg och glad hela dagen. Vet inte rikigt vad jag gjort för skillnad för att  vara så pigg idag. Det enda jag kan komma på att jag ätit vegetarisk mat nu dessa sagarna, bortsett från lite leverpastej på min knäckebröds halva. Vet inte om det kan ha någon större betydelse ?

Men, jag hoppas på fler sådana dagar iaf! Men det har tyvärr inte blivit någon promenad idag. Men å andra sidan så har jag varit uppe på bener precis hela dagen och hållt ett bra tempo.

Det går fortfarande inte neråt på vågen. Känns lite frusktrerande, eller väldigt mycket faktiskt. Men men, det som väntar på något gott...

Ska göra mej lite te nu ikväll tror jag. Det börjar dra ihop sig mot lite kvällsfika nu. Så ska ta mej en bit knäckebröd och några droppar te. Har inte druckit det sen innan op, så det ska bli gott :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det är sådär ibland. Så har jag känt hela tiden. Jag går ner ibland och ibland inte och inget verkar påverkas av hur jag gör. Kroppen gör som den vill litegrand men du kommer gå ner, var så säker :). När det har gått lite längre tid kommer så se att plattåerna finns där ibland och sen tar det ett skutt och man rasar ett gäng kg.



Skönt att du är piggare :)

2011-11-12 @ 10:47:58
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, jag längtar efter de där små skutten :) Sen måste jag sluta att väga mej så ofta med. En gång i veckan räcker! Men, man är ju nyfiken :)

Ja, det är jätte skönt att vara piggare!

2011-11-12 @ 14:21:27
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]