Godis..

Idag har jag fått i mig både tårta och godis. Men, gevetivis i pytte portion :) Det var gott. Men undrar om de gjorde en operation med smaklökarna med ?? Får mycket utav det där söta som jag brukar tycka om smakar inte alls likadant längre.

Igår så åt vi tacos. Det har jag längtat efter länge. Så det smakade väldigt gott!

Det blir ett kort inlägg här. Familjen är samlad i soffan för lite mys. Vi har pysslat ihop ett pepparkakshus tillsammans idag :) Älskar det här med advent. Ljusstakarna i fönsterna är så mysigt!

Bjuder på ett par bilder med! :)

Önskar er alla en trevlig första advent!
Kram till er!


Mys med barnen :)


Känns skönt att vara så här glad :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Modiga du!!! Jag har inte vågat mig på socker ännu... Är fortfarande rädd för en dumping...



En konstig fråga...Har du sovit på mage än? Känner du av magen alls längre?



Kram

2011-11-27 @ 03:22:38
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Förstår det. Dumping är ingen höjdare. Men har inte fått det av något socker. Hade jag ätit mer så kanske jag hade fått en. Men det lilla jag åt gjorde inget iaf.



Ja jag sover nästan jämt på mage numera :)

Hur menar du med känna av magen?

Jag är inte öm å så om det är det du menar. Sen upplever jag det mycket lättare att ligga på magen nu än innan :)



Kram

2011-11-27 @ 09:37:32
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag har väl varit lite rädd att sova på magen... Men jag kan känna av magen när jag ligger på mage. Det spänner lite och kan ömma lite men det går väl över :) Det blir ju bättre och bättre iaf :D

2011-11-27 @ 17:15:45
URL: http://isnusmumrikens.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vanligt att smakerna känns annorlunda i början. Jag tålde inte söta grejer. inte för att jag dumpade utan för att det kändes jättesliskigt. Nu har det gått över...tyvärr kanske man ska säga :)

2011-11-27 @ 18:34:53
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: Angelica

Katja:

Okej. Men skönt att det blir bättre och bättre nu då. Det är säkert inget konstigt.

Hoppas att allt är bra med dej förövrigt.

Kram

2011-11-27 @ 20:05:33
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Angelica

Heidi:

Ja det söta har verligen blivit väldigt sött.

Åt en pepparkaka innan och kände mej mer än nöjd med den. Hade det varit innan op så hade jag utan problem tryckt i mig en näve av dem.

Hehe ja, det kanske inte är så bra att man får smak på det igen. Men, lite måste man få unna sig här i livet. Bara man kan hålla det där! :)

2011-11-27 @ 20:08:13
URL: http://mygastricbypassoperation.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mmm pepparkaka...gott. Och Clementin! Här nöjer jag mig med lukten av hyacinter som adventsmys :)



Ha det så mysigt!

kram!

2011-11-28 @ 09:26:28
URL: http://queenofmillgoal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]