Dags igen..

Min kära mage vill inte komma igång av sig själv. Så, nu är det dags att hjälpa den på traven igen. Känns lite olustigt. Men, den som väntar på något gott.... (sen om det är gott går ju att diskutera) :)

Hade jätte problem att få i mig frukosten idag. Det tog stop. Men, fick i mig nästan hel halv dl gröt iaf, bättre än inget.

Var ute på en härlig promenad innan. Det regnade, men var så himla skönt. November månad får gärna fortsätta att vara så här :) Ser visserligen lite framemot snön, eftersom att den lyser upp en del. Så när den väl kommer hoppas jag den får ligga tills vintern är över. Slask är något av det värsta jag vet!

Nä, nu är det dags för mellanmål, sen får det bli en promenad till innan middagen ska förberedas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Angelica här! Den 24:e oktober 2011 var dagen då mitt liv förändrades. Jag fick då min gastric by pass gjord. Här kan ni läsa om mitt betydligt lättare liv. Men vem är då jag ? Jo, en glad och social två barns mamma. Jag kommer ifrån Halmstad men är sedan år 05 bosatt i Vetlanda tillsammans med Jörgen och våra två barn. Mina dagar kretsar runt familjen, träning, vänner och jobb. Träning har verkligen blivit viktig för mig nu mera och jag mår så bra av den! Har du några funderingar angående operationen, eller något annat med så klart. Tveka då inte, utan ställ frågan. Antingen här på bloggen, eller släng iväg ett mail till [email protected]